Aktualitet

Ajola Xoxa: An explanation about "Harabel" which was a large predator

Ajola Xoxa: An explanation about "Harabel" which was a large predator

Mayor Erion Veliaj's wife, Ajola Xoxa, has reacted once again regarding the accusations raised by SPAK against her and the functioning of "Harabel".

Ajola Xoxa's post:

Regarding the CONTEMPORARY SPARROW. Another clarification on the "Sparrow", which for some was a large predator.

Firstly, Harabel Contemporary is not a commercial company (company), but a Non-Profit Organization (NPO). This, according to Albanian law, means that Harabel has NO owners and does NOT generate profit, and if at the end of the financial year there is money left in the account of an NPO, it is NOT distributed or transferred, but remains in the organization's coffers and is used for its projects in subsequent years.

Surprisingly, the indictment against me states that I am the "owner" of Harabel. Is it written like this because the accusers are confusing what a non-profit organization legally is or because they did not want to understand that I am not the owner of Harabel, neither legally nor practically, I cannot say. Lately, I can no longer understand even things that seemed completely simple to me until yesterday.

The NGO that we named Harabel started the idea in 2017 and was founded in early 2018. So it has been operating for 7 years to date. The idea was the product of conversations between me and Driant Zeneli, a well-known contemporary artist in Albania, but especially internationally. In the establishment of the NGO, 2 other girls joined us.

Harabel was born from the desire to make a serious and helpful contribution to the contemporary art scene in Albania. None of us ever had profit goals, on the contrary, and for anyone who knows this field, it is not at all surprising that we are committed to helping, not to winning. The opposite would surprise everyone, because with art, large international galleries can win, others survive, while NGOs are not even born to win.

Harabel today counts an infinity of projects, from the smallest to the very largest (the figures are below). Harabel's activity is public, with descriptions, names, photos and videos, on the website: harabel.org.

IN SEVEN (7) YEARS OF ACTIVITY, Harabel has achieved:

- 30 visual art exhibitions: with at least 220 featured artists and over 15 curators, Albanian and foreign;

- 28 conversations with art personalities, with at least 41 guests (artists/curators/architects/historians), Albanian and foreign;

- 12 performance shows based on film, with at least 46 artists, Albanian and foreign;

- 8 installed public works + 3 short-term public works, with at least 17 Albanian artists;

- 23 evente të artit në bashkëpunim (përfshirë këtu Festivali i VideoArtit të Tiranës, Festivali i Dancit Bashkëkohor, Manifesta Biennal, DokuFest, etj. etj. etj.), me më shumë se 277 artistë, mshqiptarë dhe të huaj;

- 9 workshope, me 24 artistë drejtues të workshopeve dhe mbi 222 pjesëmarrës artistë të rinj;

- shumë ekspozime e aktivitete për prezantimin e artistëve shqiptarë jashtë vendit.

Pra në total, NË 7 VITE AKTIVITET, HARABEL KA REALIZUAR MBI 113 AKITIVITETE TË ARTIT, KU KANË MARRË PJESË MBI 625 ARTISTË

(pa llogaritur pjesëmarrësit në workshope apo artistët kandidatë, të cilët nuk janë shfaqur, se do të kalonin mbi njëmijëshin).

Harabel ka paguar qindra artistë, kuratorë (jo mua), kompani artistike apo kompani mbështetsëse në realizimin e aktiviteteve artistike. Bilancet e Harabel janë dorëzuar rregullisht pranë tatimeve dhe mund të gjenden lehtësisht, janë dorëzuar edhe pranë shumë organeve e institucioneve europiane e ndërkombëtare, ku Harabel ka aplikuar për projekte dhe është pranuar. Harabel ka numëruar edhe me dhjetëra punonjës me kontratë pune, të cilët kanë punuar gjithmonë me një pasion aq të madh, sa për shumë dembelë ka qenë shumë e vështirë të besonin se si ia dilnim të bënim kaq shumë punë. Ia kemi dalë dhe kemi qenë dhe jemi një skuadër pozitive (pavarësisht traumës së kalimit në testin e presionit psikologjik të këtij hetimi haluçinant), me pasionin për artin dhe dëshirën e mirë për t’i bërë mirë qytetit dhe vendit tonë.

Gjatë këtyre 7 viteve, që në themelim, unë kam qenë anëtare dhe Drejtuese e Bordit të Harabel (pa pagesë). Nuk kam qenë Drejtoreshë Ekzekutive e Harabel (jemi në proces) dhe angazhimi im si Drejtuese Artistike e Harabel ka qenë pa pagesë (jam paguar vetëm për 3 projekte specifike, të cilat do t’i listoj më poshtë; dhe e rinënvizoj, kjo është normale në botën artit, ndërkohë që unë të ardhurat e mia i kam nga studioja e avokatisë).

Në total, në 7 vite aktivitet, bilanci financiar i Harabel ka qenë 4 vite me minus dhe 3 vite me një plus të vogël. Edhe në 2 vitet e fundit, Harabel ka bilanc negativ. Pra, thënë thjesht: Harabel mban veten e vet, dhe jo me lehtesi (edhe kjo është krejt normale në botën e organizatave jofitimprurëse të artit e kulturës).

Në 7 vite ekzistencë, buxheti TOTAL Harabel për të 7 vitet BASHKE ka qenë PREJ 653’591 euro (brut), ku numërohen aplikime e donatorë ndërkombëtarë, europianë e shqiptarë, nga më të shumtët në numër e lloj. Gjatë këtyre 7 viteve, Harabel ka përfituar vetëm 3 projekte në Ministrinë e Kulturës (totali i fondeve nga Ministria e Kulturës është e barabartë me 34’804 euro brut, dhe këtu përfshihet edhe fondi prej rreth 20’000 euro dhënë për ekspozitën e një miti botëror si Salvador Dali... llogarisni pra fondet minimale 2 projekteve të tjera) dhe vetëm 2 projekte në Ministrinë e Turizmit (10’431 euro brut total për të dy projektet bashkë).

Theksoj se as unë, as ndonjë tjetër në Harabel nuk kanë asnjë konflikt interesi me këto dy Ministri. Gjithashtu, theksoj se unë nuk kam marrë asnjë pagesë prej këtyre projekteve.

Pra, në 653’591 euro total buxheti të Harabel në SHTATE VJET totali i fondeve nga Ministria e Kulturës plus ajo e Turizmit, është 45’235 euro (ku gati gjysma është për sjelljen e veprave autentike të Salvador Dali në Tiranë). Harabel nuk ka marrë asnjë fond tjetër të prejardhur nga insitucione publike shqiptare.

Nga të gjitha fondet e Harabel kanë përfituar me qindra e qindra artistë e të punësuar për realizimin e projekteve artistike, për qindra projekte.

Dhe jo, Harabel nuk ka marrë KURRE, ASNJE FOND nga Bashkia e Tiranës!

E lexuat mirë dhe unë kësaj deklarate i dal për zot dhe sfidoj çdo baltosës publik timin të më nxjerrë një provë të vetme për të kundërtën. Provë, jo thashetheme tavolinash e portalesh nga dosja e akuzuesve të mi, e cila ka përmasa të frikshme tendencioziteti dhe cudirash juridike.

Në 7 vite aktivitet të Harabel, ku kam dhënë shpirtin, mendjen, kohën, të gjithë pasionin tim, për të ndihmuar në krijimin e një realiteti kulturor të nivelit më të lartë, që mos t’i jetë mangut në asgjë ballafaqimit me skenën europiane, unë nuk kam marrë kurrë rrogë, nuk jam paguar kurrë si drejtuese artistike, nuk jam paguar kurrë për dhjetëra e dhjetëra ekspozitat dhe eventet që kam ndjekur si kuratore dhe nuk jam paguar kurrë nga asnjë fond me prejardhje publike. Kjo është e vërteta ime e thjeshtë dhe kaq torturuese tanimë, kur si në një ëndërr të keqe më duket të përballem me një “vete” që ma kanë krijuar të tjerët për të më bërë keq sa s’ka më keq.

Në 7 vite ekzistencë të Harabel, unë jam paguar gjithsej 20’521 euro brut (që do të thotë 17’442 euro net) në total, për 3 projektet si më poshtë:

- 8’858 euro net, për projektin 2 vjeçar SPARE, projekt i financuar nga Creative Europe (pra fond europian), me Harabel si partner dhe jo si lider, pjesë e një grup organizatash të huaja pjesëmarrëse, ku jam përzgjedhur nga ky grup organizatash në Skuadrën Drejtuese Artistike të projektit (këtë emër mbante) përgjatë 2 viteve të projektit;

- 4’335 euro net, për menaxhimin artistik të prodhimi të një filmi mbi Sabiha Kasimatin, financuar nga Fondacioni Merz (Itali);

- 4’250 euro net, për dizenjimin vizual të Festivalit të Dancit Bashkëkohor, projekt i Angjelin Preljocaj, D18 (Paris) dhe MEKI, pagesë e cila është financuar nga një kompani e madhe private shqiptare, shumë e njohur në mbështetjen e projekteve kulturore.

Pra, sic thashë, jam paguar 17’442 euro net në 7 vite punë për Harabel dhe zero nga këto pagesa të miat kanë prejardhje nga fonde publike. Të gjitha këto i kam deklaruar edhe në deklaratën time vjetore në ILDKPI.

I have always tried to stay in the shadow of Harabel, I knew very well that a media category always seeks to connect my activity with Erion. Meanwhile, the truth is that Erion has always stayed away and has often suspected that this social-cultural activism of mine would make me a target. (In all these 7 years of Harabel's existence or 17 years of my work as a lawyer, Erion has come to our offices only 1 time, yes yes, only ONE time, and that time he came to bring his son.)

But I didn't want to believe that I had to stay away from my passion for art and culture just because my husband is a politician.

Many may find it surprising why a lawyer, with some education in law, deals with art. This is because my entire family is made up of artists, and when I say the entire family, I mean ALL. I grew up in this habitat and art is like water to a fish for me. I also did a master's degree at the University of Arts directed by Prof. Vladimir Myrtezaj in 2019-2021, which I followed with surgical precision.

Of all the work I have done in my life, and there are many, the artistic work with Harabel is the one I have loved and cherish the most. It hurts my soul when Harabel's work is tarnished for low political and media reasons, in my soul. Whatever anyone says and tries to diminish our work, this is the truth.

It is also a fact that we have done a very great and significant job for the Albanian cultural scene. Those who have followed us know it. Others will learn when my innocence receives the seal of justice.