Nën lupën e Stela Sallakut

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the 30s

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the

"We can not go back in time, that's for sure. The past is still close to us. The things we have tried to forget and leave behind would upset us again, and that feeling of fear, of secret unrest, struggling long to blind unreasonable panic - now mercifully, thank God - may, in some way, the past become a living companion as before. ”- Daphne Du Maurier, Rebecca

The whole book "Rebecca" is summarized in this paragraph. Daphne Du Maurier's novel contrasts naivety with the feeling of inferiority towards the first dead wife of the man she loves. It seems that Rebecca had it all, beauty, wealth, style, charm and a dedicated man. Until the secrets are revealed, the author lets us know first that Lilly will never be at the level of Rebecca.

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the

Historia fillon me një vajzë jetime (Lilly James), e cila paguhet për t’i bërë shoqëri pasanikes arrogante Mrs. Van Hopper (Ann Dowd). Teksa shkon për t’i prenotuar tavolinën punëdhënëses së saj, e cila nuk është kurrë e kënaqur, njihet me një zotëri misterioz dhe të pashëm. Ai ka veshur një kostum të verdhë limoni, me tre pjesë, thuajse përgjatë gjithë pjesës së parë të filmit. Lilly ndërkohë ka një veshje të thjeshtë e të zakonshme, kostum vishnje dhe kapele kashte.

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the

Pas javës romantike që kalojnë bashkë, ashtu si fshehurazi, por plot adrenalinë, ai i propozon për martesë dhe e çon në shtëpinë e tij.
“Manderley” është madhështor, më shumë si kështjelle se sa shtëpi, vend pasanikësh plot me sekrete. Nuk ka vend për një vajzë të re, naive, të çiltër pa ndonjë prejardhje aristokracie. Përgjegjësja e shtëpisë duket e vrazhdë, me buzët e kuqe në vishnje dhe fytyrë të zbehtë. Ka veshur kostum me këmishë, blu nate, i qepur në perfeksion. Mrs. Denvers i qëndron besnike ish zonjës së saj, Rebeccës. Do t’ia bëjë jetën ferr gruas së re të padronit të saj, aq sa do ta shtyjë edhe të ikë nga shtëpia. Jo nga dera, por nga dritarja.

Sekrete dhe mister! Fundi s’është aspak ai që mendoni. Të paktën, nuk ishte as ai që mendoja unë.

Ato që të ngelin në mend përgjatë filmit, janë veshjet e personazheve. Frymëzuar nga moda e viteve 1940, por me detaje pak më novatore dhe të kuruara, si përshembull këpucët, materialet dhe aksesorët. Të gjitha duket sikur janë qepur enkas për aktorët.

Shumë prej tyre mund të vishen dhe sot. Si kostumet me berreta, pantallonat e zeza me shtrat të lartë, trikot me mëngë të shkurtra, palltot e gjata me kuadrate si dhe kostumet e leshta (Tweed).

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the

Gjatë ditës aktorja kryesore vishet me kostum mashkullor dhe berretë. Pak a shumë si Marlene Dietrich në 1939-tën.

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the

Tek festa që organizon vetë me kostume, ajo zgjedh një fustan me lule lejla dhe rozë, thuajse i padukshëm nëpër gjithë turmën. “Fustani i trishtë”, e quan Lilly James.

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the

The final outfit of the film is the earthy tone costume. It is sewn from an authentic Chanel piece. Bought in a store in Paris specifically for the movie. Now, Mrs. De Winter, has turned into a combative and victorious woman. What goes to the end of the challenges to protect the person you love. Now she can buy such an expensive suit. Now she is another person, she is exactly the woman she had always dreamed of becoming.

The movie Rebecca, where the costumes remind us that we have to go back to the